بودجه بندی کنکور تجربی

بودجه بندی کنکور تجربی

بودجه بندی کنکور تجربی رو از سال ۸۵ تا ۹۴ رو به صورت تفصیلی و دقیق میتونین از طریق لینک زیر دریافت کنید

 

 

دانلود بودجه بندی کنکور تجربی

 

 

بیشتر بدانید بودجه بندی کنکور تجربی

خب خدا رو شکر پروژه ی کنکور ۹۴ تموم شد و ما با انرژی کامل و با روحیه ی خستگی ناپذیر در خدمت شما کنکوری های ۹۵ خواهیم بود تا بتونین ان شا الله به موفقیت برسین در کنکور . سعی میکنیم مطالبی رو براتون آماده کنیم و روی سایت بذاریم که به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و ازش استفاده کنید اگر هم مشکل داشته باشین با خوندن مطالب روی کامپیوتر یا روی گوشی و تبلت مشکل دارین میتونین پرینت بگیرین و حتما هم فنر بزنین که راحت بتونین صفحاتش رو عوض کنید و بدون این که چشمتون خسته بشه جزوات رو مطالعه کنید.

اما ممکنه بپرسین که آیا استفاده از این جزوات خوبه یا نه . اکثر جزوات از کیفیت فوق العاده ای از لحاظ آموزشی برخوردار هستند و جزواتی که توی سایت ما به صورت رایگان می گذاریم اول مورد تایید قرار میگیرن و بعد اینجا قرار میگیرن که خدای نکرده مطلب اشتباهی یا مطلبی که ارزش نداشته باشه رو شما دانلود نکنید. و اما به طور کلی هر نوع جزوه ای که خواستین و توی سایت نبود میتونین به ما از طریق تماس تلفنی یا شماره ی پیامکی ما و یا در نظرات به ما بگین تا حتما نهایت تلاشمو بکنیم تا جزوه ی مورد نظر رو تهیه کنیم و برای شما روی سایت قرار بدیم.

اگر هم احیانا از جزوات یا مطالبی که توی سایت گذاشته میشه ناراضی بودین حتما اطلاع رسانی کنید و بهترین راهش هم این هستش که زیر همون مطلب نظر بگذارین تا خیلی سریع رسیدگی بشه و اگه مشکلی داشت حتما تغییر داده بشه و اگه مشکل داشت از روی سایت حذف بشه.

به امید موفقیت و پیروزی شما عزیزان در کنکور سراسری ۹۵